FAQ
Zawsze, jeśli masz jakieś pytania związane z zakupem w Sklepie Internetowym Tutaj Kup możesz się z nami skontaktować mailowo: tutajkup24@gmail.com lub telefonicznie pod numerem: +48 693 496 902
1. Chcesz coś kupić i szukasz informacji
1.1 Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wybrany produkt. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez udostępnione na stronie bramki płatności lub bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy dla towarów wysyłanych na terenie Polski to do 3 dni roboczych, po otrzymaniu płatności przez Sprzedającego. W większości przypadków, paczki wysyłane są kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i otrzymaniu płatności przez Sprzedającego.
1.3 Czy dostawa zawsze jest darmowa?
Koszty dostawy zawsze są dokładnie określone przy składaniu zamówienia. Jeśli dostawa jest darmowa to jest to dokładnie określone, dla jakich zamówień dostawa jest darmowa.
1.4 Skąd wysyłane są produkty?
Paczki wysyłane są z terenu Polski, bezpośrednio z magazynu.
2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć.
2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2-3 dni roboczych od otrzymania płatności przez Sprzedającego. Paczki wysyłane są z terenu Polski najczęściej za pośrednictwem przewoźnika InPost lub innego, z którym sklep współpracuje.
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymasz w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki". Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane aktualizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem mniejszą ilość niż zamówiłem.
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia okoliczności.
2.5 Minęło kilka dni od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałem.
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia okoliczności. Jeśli paczka od nas wyszła, posiada numer nadawczy i śledzenie paczki wykazuje, że paczka gdzieś błądzi, to mógł być błąd w podanym adresie lub w numerze telefonu i należy niezwłocznie skontaktować się z przewoźnikiem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, ale dołożymy starań, aby ustalić losy paczki po jej numerze nadawczym.
3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.
3.1 Otrzymałem inny produkt niż zamówiłem.
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia okoliczności powstałej pomyłki.
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami przez e-mail: tutajkup24@gmail.com